s.

Jag är så satans trött på allting som har med skolan att göra just nu. På fredag är det Nationella prov i Engelska igen, uppsatsskrivning den här gången. Jag är sjukt dålig på att skriva på engelska. Jag undrar om mitt VG på den muntliga delen liksom kan väga över mitt IG på den skriftliga. Hade varit sjukt bra i så fall. Vill helst inte göra om hela Engelska A.

Jag är sugen på daimglass! Riktigt jävla sugen är jag. Men ikväll ska vi äta på McDonalds och sen ska mamma och pappa på något föräldramöte på Consensum. HA HA! Är hungrig så att jag kan dö. Missade lunchen för att jävla Martin bokade om studion hundra gånger utan att berätta det, så vi fick spela in mellan tio och halv tolv, och vi drog såklart ut på tiden så vi var inte klara förrän tolv. Och lite ägda blev vi ju då, för lunchen är mellan elva och tolv! Och resten av dagen gnällde Martin på att han VAR SÅ JÄVLA HUNGRIG och "JAG SKULLE KUNNA ÄTA DIG NU, TRIBBE!!!". Skyll dig själv, pucko. Ja jag är arg! Och sen gick Vera hem för att hon är sjuk, så vi fick stryka henne från vår "grupp" och då var det bara en jobbig Martin och jag kvar. Så då satt jag och fixade trummor medan han sprang runt och gnällde. "Jag går senast klockan tre, för jag tänker inte hålla på med det här längre!" Herre! :(

I morgon kommer 300 eMIL ut! Så lite bra finns det väl fortfarande kvar i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0