s.

Sitter och har panik över att jag inte kommer få MVG i Svenska A. Fattar inte varför. Förtjänar det ju inte. Men jag känner någon äcklig press och jag HATAR att alla jag umgås med är bra på svenska och vill ha bra betyg i svenska och måste vara duktiga i svenska och bla bla bla svenska svenska svenska. Jag är världens sämsta, that's it. Antingen så är man bäst eller så är man dålig. Jag är dålig.

Vill dessutom till Hultsfredsfestivalen. Och Peace and Love. Egentligen mest Peace and Love, även om jag vill se fler band på Hultsfred. Är så avundsjuk på att folk i min klass ska till Peace and Love, men inte jag. Vill inte att de ska uppleva det, när jag själv inte får. Jag vill också springa runt på Kullen, dansa hela natten nedanför den och sen ta nattbussen till Djurås. Jag vill också se Håkan Hellströms enda spelning i sommar! Livet är inte rättvist, och jag vet att ingen någonsin försökt få mig att tro det. Det känns bara så meningslöst när man upptäcker det själv, man känner sig så lurad. Gång på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0