s.

Övningskörde lite med pappa idag. Inte alls länge, bara kanske  en halvtimme. Men det känns bra och jag har börjat leta körskola så att jag kan börja på riktigt. Vill vekligen ta körkort så fort jag kan! Är trött på att få fråga "kan ni köra mig?", så jag längtar verkligen till då jag kan fråga "får jag låna bilen?" i stället.

Vi har startat ordentligt med projektet i Svenska och Mediakunskap idag. Jag, Emmy, Vera, Christoffer, Jim, Robert och Jonas är i en grupp. Vi ska göra ett radioprogram på ungefär trettio till fyrtio minuter och det kommer bli så sjukt roligt! Vi har börjat planera och skriva lite idéer och manus och grejer. Jag och Vera skrev på en debattidé och sen försökte jag hjälpa Jim och Jonas att träffa Timbuktu till deras inslag om skånsk hiphop medan Vera lekte i ProTools för att få fram lite jinglar och Christoffer sprang runt med en kamera och dokumenterade vårt arbete.

Är lite dampig över Datorkunskapen(hade elevrådsmöte under lektionen, så det blev inget med min hemsida idag heller). Jag kommer nog inte bli klar med min jävla portfoliehemsida, och antagligen kommer jag få IG i Datorkunskap A!

Mest orolig är jag visserligen över Muludifestivalen, fortfarande. I morgon är sista dagen och vi måste få allting inspelat, både demon och den "riktiga" versionen. Får sån överspel. Martin och sprungit runt hela dagen och gnällt på mig och Vera "ni MÅSTE verkligen komma i morgon!!!". Som om vi inte brukar komma. Det är fan lika mycket vårt projekt som hans. "Jag KLARAR verkligen inte att få IG!". Neeeeej, inte vi heller! Ingen vill väl få IG?

Palla! Nu ska jag och min mamma gå ut en megapromenix med hundarna, vilket kommer vara tråkigt och jobbigt och soligt i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0