s.

ärligt jag klarar inte skolan. jag har inte ens fått mitt första studiebidrag än, och jag skolkar redan så mycket så att jag kommer förlora det! den här veckan har jag varit i skolan en dag. EN DAG! och jag är inte sjuk. jag är bara vidrig och äcklig och LAT och otacksam och VÄRDELÖS!
nej, jag klarar inte av skolan. på riktigt! FAN!
JAG TRIVS INTE I SKOLAN. nej, och det är jävligt otacksamt med tanke på att detta är nummer två, och jag har en av mina bästa vänner där. men jag klarar inte av det. inte ens med en riktig vän där, som är där varje dag(nästan), klarar jag det. varför?! för att jag är dum i huvudet! och allt som jag sa innan. varför kan jag inte bara sluta vara så förbannat... idiotisk?
jag vet att jag har sagt att jag trivs och allt är bra på min nya skola, men det är ju för att jag vill slippa förklara och dömas! jag har ingen förklaring varför jag inte trivs. det är ju en asmysig skola, de flesta är rihtigt coola och lärarna är bra, jag är till och med ledig varje onsdag. men ändå klarar jag inte av att gå dit de andra fyra dagarna. jag har bara varit med på en idrottslektion, och jag höll på att flippa ut.
jag vet inte hur jag ska få det att bli bättre, för jag ger upp hela tiden. jag vill bara att allting ska sluta vara så svårt, att det folket som är mindre coola bara dör och att jag ska sluta vara så dum.
och nej jag vill inte att någon ska dö.
fanannanan jag hatar att jag håller på med mina jävla äckliga "skämt" om döden, som om jag vore perfekt! som om det är roligt att hålla på med döden hela jävla tiden. som om jag inte bryr mig längre. som om döden är något man gör narr av. förhelvete!

jag vet inte vad jag ska göra längre
varför måste jag vara så korkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0