s.

I don't believe in anything that makes you wanna save me
I need a break and I need a vacation
take me away from the civilisation
this year has been so rough to me
I do believe I've had enough you see
I need time to spend with the ones I love
and I need to get away from you
‘cause I need love love love, oh I need love

jag hänger asmycket på billiethevision.com nu för tiden. inte för att det händer mycket där, men vafan :D lyckan, liksom, lyckan.

jag hoppas inte jag missar scrubs, börjar böla då!
tur, det är earl! :D
palla ska skolan hela dagen i morgon, tror jag.
ledig på onsdag i alla fall, lycka till mig? ska träffa tommy! och sen heidi. (:
godnat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0