s.

Såklart skojade jag om Vintervila, alla hänger på Vintervila och så ska det vara!

Idag har jag sålt kakor på Klädbytardagen! Det gick bra osv
Sen åkte jag till den stora staden Lund och firade Ninas artonårsdag! Det var skoj osv
Sen åkte jag till den lilla staden Staffanstorp och firade Sir Henry Göran Smiths ettårsdag! Det var underbaaaaart, och jag har saknat alla så äckligt mycket. Även om där inte var jättemycket folk, så var de tre jag saknat mest där<3! Sådetså!

Imorgon ska jag typ på hundkurs, men mamma slutar fem och kursen börjar kvart i fem, och allt blir överjobbigt!


Misunderstation, you said you didn't feel loved,
understood nor seen by me no more
but you should feel the way my heart rate rise
when I wake up seeing you lying next to me

Affirmation, I love the jokes that you make
and your eyes and your smile and I always will
can you imagine how deep I've fallen in love with you?
I am in love with you


Sådetså! (igen)
Nu ska jag nog sova, för alla blir arga om jag inte går till skolan imorgon.
Godnat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0