s.

Hundkurs idag(igår!)! Teori som fan, fast vi lekte lite och sånt tramselitrams och det var faktiskt väldigt trevligt. Vi var bara typ nio stycken, och jag trodde det skulle vara proppfullt i teorilokalen, så det var en jävla tur! Okej att det var störigt att det var som en lång jävla skoldag, och att jag störde mig på en massa folk där. Men jag menar, ärligt, palla det.

Har kommit på att jag inte hatar folk och grejer, jag bara stör mig så jävla mycket på allt så att det blir outhärdlig. Jag vet bara inte hur jag ska få det att sluta!

Texas hold ´em you know that I hate you<3

Har också umgåtts med Elisabet, såklart! Tihi, vi köpte godis men där var folk på Monte så vi stack till the Hood. Sen drog vi till Rebecca och typ snackade en stund. Sen hemåt.
Klädbytar dag imorgon(idag!), och jag ska sälja kakor med Rebecca mellan 10 och 13 i Hörsalen i Staffanstorps Bibliotek! Woho, bring the money.

Nu ska jag läsa en skabbig dikt som jag skrivit och sen ska jag dansa mig till sömns.
Godnat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0