s.

Ja, det har varit en crazy dag ändå!
Som sagt, spenderat tid med Elisabet, bäst som vanligt liksom. Sen vek jag och mamma reklamen och sen kom David. Vi typ glodde en massa på O.C. och drack soda streamad jordgubbssaft och åt kexchoklad. Sen packade vi upp trummorna och sen for han hem med dom, och lämnade mig 1500 kronor som jag gav till min lillebror.

I morgon ska jag upp tidigare än tidigt, för jag ska nämligen på teoretisk hundkurs, och det kommer ta en del på mina krafter med tanke på att den varar i sju timmar(mellan 9 och 16). Palla, nej egentligen inte! Men det är chill, det handlar typ mest om inlärning och sånt coolt, så jag kommer ha use of it! Eftersom att min hund är dum i skallen<3

Nu ska jag försöka sova, för jag kommer vara tröttare än tröttast i morgon.
Godnat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0