s.

lol nu är jag med david. vi har glott på oc hela kvällen sen var vi ute med millan. lol igen. höhöhöhöh. vi åt mycket kanelbullar(jag åt mycket kanelbullar) och tårta som min mormor och morfar bjöd på igår, men eftersom att jag stack dirr efter maten så hann jag inte äta någon tårta igår, så mina föräldrar fick ta hem till mig, och så delade jag och david på det! känns lönt indeed! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

okej min mamma vill att jag ska skriva något jag gjort bra varje dag, så det ska jag inviga nu:
DAGENS: höll david sällskap hela kvällen, så att han slapp sitta hemma hos mig själv och titta på oc (:
(jävligt bra sak, aaaaight!?)



asdasdsadasdasdsadasdasdadsadsada nu tog det slut på allt bra jag skulle skriva (:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:
(glada smajlisar, inte ledsna!!!)
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0