s.

jag ska börja tala i tungor :D!

eller nej. men fredagen har varit ganska mys. jag var på tre av fyra lektioner, den sista missade jag eftersom att jag var på tandregleringen. sen träffade jag elisabet och vi åt en "lunch" bestående av wienerbröd, muffins och rulltårta. gottgottgott. sen städade jag på mitt rum, det var överjobbigt och sånt. började böla flera gånger typ. sen åt jag middag hos mormor och mofar. sen stack jag till emmy, sen stack vi till maddi. där hängde jag, emmy, maddi, richard, nanne och ullis. jag gjorde min idrottsläxa. sen drog alla utom maddi och richard hem till emmy. tittade på idol och sen stack ullis. så tittade jag, emmy och nanne på fredag hela veckan och numbers och sen stack vi hem. när jag kom hem låg där en tshirt på min säng! och jag frågade mina föräldrar om de gett mig den, men det hade de inte. de trodde dock att det var stefans. så jag frågade stefan och han trodde det var min, men jag visste att det inte var min. så då sa stefan att jag fick den ändå, för att han inte brydde sig! så nu har jag världens snyggaste tröja och jag vet inte om jag ska ha den under min lördag eller på måndag! anagligen på måndag, för då äre skolfoto! moha!

ohj det blev lite tungor, eller i alla fall utan radbyte. fuck, men jag pallar inte fixa. det är ju bara en massa flams om min dag (:
nu ska jag försöka sova, för min mamma har tvingat i mig en massa insomningsmediciner och sånt.
godnat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0