s.

och man får ju damp.
tv6 visar bara de vidrigaste filmerna de kan hitta i sina jävla arkiv. jag vill kräkas, skrika och gråta när jag ser dem. jag vågar ju inte se dem :s aaskjak!

men jag är ju så förbannat jävla kär!
The Cure - 4:13 Dream = ett fint album<3
jag älskar det så sjukt mycket. mamma köpte det till mig idag<3
så sjukt glad att jag inte väntade och typ "nää men jag köper det seeenare"
FÖR DET ÄR FAN HUNDRA GÅNGER COOLARE ATT KÖPA EN SKIVA DAGEN NÄR DEN KOMMER UT!


åååh så fint att de visar reklam för Michael Jacksons sånt hitsalbum på tv6<3333333333


wopwop jag ska fan sova snart. eller ok det är scrubs om 20 minuter. ska väl glo klart på Djävulens advokat, för nu när hans fru redan tagit livet av sig kan det väl inte bli mycket äckligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0