s.

spfpspfslksdgl.
where the ocean meets my hand!
spela rolll!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?
jag är trött som fan, vill fly, vill till malmö!
malmö är fan staden av flykt.
fan där jag både trivs och hittar bäst. tror jag.
trivs ju fan överbra i göteborg, men hittar inte lika bra där ;)
men i malmö är det liksom så sjukt bra. jag trivs och jag hittar. och hela liksom "centrum" är känslor och musik. till skillnad från typ då lund, där jag bara går omkring och försöker skapa nya känslor och låtar för varje gata. men fan inte samma sak, det funkar inte. kanske för att jag inte försökte göra malmö till mina drömmars stad, det bara blev så.
jag vill liksom bara gå. från konserthuset till triangeln,från triangeln till centralen, från centralen till gustav, från gustav till konserthuset. och från konserthuset till cyber och tillbaka.
på något sätt vill jag tillbaka till första ettan. när jag fortfarande kände grejer och när jag fortfarande kunde kalla malmö för min andra hemstad.
men jaja, fuck livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0