s.

idag kändes det som om jag skulle explodera och gå sönder inifrån.
jag och elisabet var i malmö och träffade heidi.
sen, när vi gick genom malmö till gustav, kändes det som en sjukt vidrig blandning mellan 21 november och 15 januari. när vi ätit middag på bk kändes det som om jag ville spy. jag hatar att spy, sån vidrig fobi typ, men just där kändes det som om det var det enda sättet att få allt att sluta vara vidrigt.
bussresan hem var helt makalöst äcklig men så fort jag klev av bussen på västanvägen, kändes allt bra igen. alla vidrighetskänslor var typ helt bortblåsta. jag får spel, hur kan man känna så? och hela promenaden hem kändes helt okej och sen tittade jag lite på design: simon & tomas, och sen mådde jag vidrigt igen.
det är fan sjukt i hela jävla huvet!



DAGENS: skolfoto, jag såg inte vidrig ut (tror jag) och jag var där både på klassfotot och porträttbilden. så jag har gjort skolan en tjänst också! och jag var på två lektioner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0