s.

ärrrrrrrliiigigigiigigttttt!
håkan var så jävla värt allting allting allting! varenda öööööre! fast jag är nog skyldig mamma sådära tvåochetthalvt tusen, men det är VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT DEEEEEEET!
så jäääävla överbra var han! lovar och svär, du skulle varit där!
stod nästan längst fram nästan hela tiden, och min kamera alltså den är så grym<33 min big love liksom!
JAG VET INTE VEM JAG ÄR MED JAG VET ATT JAG ÄR DIN<333
(jaaa det du vill äga äger dig men ärligt?!?!!) bilder kommer väl när jag kommer hem. ska iofs lägga in bilderna på annas dator, så om ni nu är tvunga att se dem dirr, så checka hennes bdb ;) vet dock inte om hon kommer lägga upp så mycket, jag ska lägga upp alla bilder som är värda (och de är inte få!).

wellwell livet äääär ju najs!
godnatt, lövhög
(bra rim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0