s.

Sitter och lyssnar på Amy Diamonds julskiva. Funderar på om jag ska följa med familjen till Peterssons, eller om jag ska stanna hemma. Kanske träffa Elisabet? Jag kommer antagligen ångra om jag inte följer med, ifall jag nu inte hittar på något annat. Men om jag följer med kommer jag ju ångra att jag inte stannade hemma och gjorde något roligare haha. Kan ju inte ångra mig när jag väl är där, liksom. Lite annorlunda om det hade varit typ hemma hos mormor och morfar eller någon som bor lite närmare ;)
Äh vafan jag stannar hemma. Hoppas att något händer, annars blir det väl att sitta hemma och titta på Mamma Mia i min ensamhet. Fast Stefan ska också vara hemma, så vi kan spela spel och guitar hero och sånt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0