s.

Idag ägde det första bandsläppet till Peace and Love 2009 rum! Arton artister. Inte någon jag direkt skulle kunna döda för att se. Inte heller betala 1300 kronor, plus mat och boende och allt sånt skit. Men jaja, om man köper biljetten i december, har man chans att vinna en extra ;) Så jag ska nog köpa då ändå. Eller jag vet inte, tror inte min mamma vill låna mig så mycket pengar, med tanke på att jag inte är så duktig på att betala tillbaka. Det får lösa sig, jag ska i alla fall dit och hoppas att resten från Peace and Love-gänget också ska det!
De här artisterna kommer:
Turbonegro (NO)
Thåström
Moneybrother
Anna Ternheim
Timbuktu
Atmosphere (US)
The Stranglers (UK)
Henry Rollins spoken word (US)
Satyricon (NO)
Tityo
Frida Hyvönen
Slagsmålsklubben
Sonic Syndicate
Kalle Baah
Perssons Pack
Division of Laura Lee
Deportees


SNART ÄR DET PEACE AND LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0