s.

amen jag fattar inte.
jag känner mig ensam, och det känns ganska dumt. jag sitter i skolan med hundra tusen människor omkring mig men jag är arg arg arg!
jag har precis gjort två exceluppgifter och nu vill jag bara asgadjkglödkflasd jag vet inte!
jag måste skriva en utvärdering(?) på vårt jävla grupparbete, där jag inte gjort ett jävla skit! så jag ska skriva att alla varit jätteduktiga men att jag är dum i huvudet och lat som en gris. jag pallar inte detta jävla skitet! jag vill bara härifrån och ingen är online på msn!
fan nu loggade emmy in, aaaaaallt för att jävlas!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Datorkunskapen kommer inte knäcka oss <3

2008-11-03 @ 18:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0