s.

norrköping är fett mys atm.
jag är trött, men det är chill. sov väl lika mycket som jag brukar, så det är ju ganska lungt liksom. sov i en fåtölj med fotpuffsgrej, övernaaaaaaaaaaajs! hade typ överont i benet när jag vaknade, men det spelar mindre roll!

typ sju timmar upp, sen party, sen sova, sen städa lite, sen donken, sen panta burkar och grejer. vi ville försöka få ihop lite pengar till annas mobiltelefon, för hon måste köpa en ny eftersom hennes blev stulen. men vi fick inte så mycket, men det löser sig juuu!

håkan ikväll, och jag tror jag börjar bli pepp! får hela tiden för mig att jag ska springa upp och börja sminka mig och byta om och sånt, men ärligt: VEM PALLAR!??! tihihihi inte jag!

folket blev fulla vid åtta, halv nio togs sista bilden och då hade inte hälften kommit. tre våningar och inte ett enda tyst rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0