s.

Snart äre Scrubs! Trallalalallalalalalalllalalalalalalalala. Jajajajjajaa spela roll. Idag har varit.. öh jag vet inte. "glad att jag gick fel när jag vet hur rätt det blev"
Vet inte om det blev så mycket rätt, men jag köpte en fin nyckelring och pepparkakshusformar, typ. så imorgon ska jag göra mumin-pepparkakor till vårt muminpartaj. Måste bara försöka hitta ett rödvittrandigt förkläde. Ofta.

Har snart tittat klart på När karusellerna sover, och kan inte bestämma mig för vilken jag ska titta på efteråt.

Och jag måste bestämma vilken novelljävel jag ska lämna i! Alla handlar ju om typ samma sak, men ändå inte. Oj herre vad dumt det blev. Jajajajajajajajajajajajjajaja.

Jag svär på koranen att jag är trött som en sate D:

Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-12-05 @ 16:32:38
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0