s.

Fortfarande inget Internet hemma. Men mamma är bra och har sin jobbdator med sig, och hon har mobilt bredband på den ja! Så jag kan surfa(cooling) lite (H). Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, bara. Vill inte sitta och chilla som jag brukar, så det blir väl att sätta mig vid teven och låtsas att allt är bra.
Idag har jag varit på bup. Och sen åkte jag till skolan och var på elevråd, sen åkte jag hem och njöt av ledigheten. Eller egentligen inte, jag hängde med Elisabet ett tag sen drog jag hem och lagade mat.
Usch, jag är trött. Prov i engelska i morgon, kommer ju gå sjukt jävla dåligt. Har inte pluggat ett dugg och kommer inte plugga ett dugg heller. Hoppas jag inte är jättedålig bara, vill ju helst klara skiten. Är ju egentligen omprov, eftersom att jag missade första provtillfället.

På fredag är det julavslutning, så jäääääääääääävla skönt. Blir chilldag, men jag vill inte avslöja något, eftersom att minst en från min klass läser min blogg ;)

Funderar på att hålla min mamma sällskap vid teven och BONDE SÖKER FRU!, men jag vet fan inte om jag pallar. Är ju så jävla tråkigt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0